עגלת הקניות

מוצרים נוספים שמצאנו מתאימים במיוחד בשבילך

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

135.00 ₪

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

315.00 ₪ 350.00 ₪

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

1,999.00 ₪

האתר שלנו לא נתמך במלואו בדפדפן בו אתם גולשים, אנו ממליצים להחליף לאחד מהדפדפנים הבאים: Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוח חינם בקנייה מעל 250 ש״ח

שש סיבות לרכוש שעון חכם לספורטאים SUUNTO 9 peak pro

פורסם על ידי dugit desk בתאריך
שעון ספורט סונטו

Suunto 9 Peak Pro הוא שעון ספורט יוקרתי המיועד לספורטאים והרפתקנים שדורשים את הטוב ביותר מהציוד שלהם. הנה כמה מהסיבות העיקריות שבגללן תרצו לשקול קניית שעון Suunto 9 Peak Pro:

עמידות ואמינות: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro בנוי לעמוד בתנאים הקשים ביותר. יש לו עיצוב יציב ומחוספס שיכול לעמוד במזג אוויר קשה, מים ופגיעות. לשעון יש גם חיי סוללה ארוכים, מה שאומר שאתם יכולים לסמוך עליו ימים על גבי ימים מבלי שתצטרכו לדאוג שתגמר הסוללה.

תכונות מתקדמות: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro מגיע עמוס בתכונות מתקדמות שנועדו לעזור לכם להפיק את המרב מהפעילויות שלכם בחוץ. אלה כוללים מד גובה ברומטרי, מצפן תלת מימד, ניווט GPS, GLONASS ו-QZSS, וכמו גם מד דופק וחיישן חמצן.

מעקב אחר ביצועים: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro הוא כלי נהדר למעקב אחר הביצועים שלכם. יש לו מגוון רחב של תכונות ספציפיות לספורט, כגון בניית תוכניות אימון, טיימרים של אינטרוולים והערכת זמן התאוששות. יש לו גם מגוון חיישנים שיכולים לעקוב אחר המהירות, המרחק, הקלוריות שנשרפו ומדדים חשובים אחרים.

התאמה אישית: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro מאפשר לכם להתאים את השעון לפי טעמכם. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון אפשרויות של פני שעון ורצועות, כמו גם להתאים אישית את ההגדרות והתכונות של השעון כך שיתאימו לצרכים שלכם.

שילוב סמארטפון: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro תואם הן לסמארטפונים של אנדרואיד והן ל-iOS, מה שאומר שתוכלו לסנכרן את הנתונים שלכם בקלות ולקבל התראות מהסמארטפון לשעון שלכם.

השעון הראשון לשנורקלינג וצלילה חופשית: שעון חכם לספורטאים Suunto 9 Peak Pro יעקוב אחרי כל פעילות ימית עד 10 מטרים מתחת לפני הים. בזמן האימון תוכלו לראות את העומק שבו אתם נמצאים וכאשר תצאו מהמים תוכלו להנות ממדדים נוספים כמו המפה של המקום שבו שחיתם, מרחק, משך זמן, דופק ועומק.

לסיכום, ה-Suunto 9 Peak Pro הוא שעון ספורט אמין ועשיר בתכונות. השעון אידיאלי עבור ספורטאים והרפתקנים שרוצים לעקוב אחר הביצועים שלהם ולהישאר מחוברים תוך כדי תנועה.

לרכישת שעון ה-Suunto 9 Peak Pro לחצו כאן

 

מאמרים נוספים:

ריצה עם אוזניות אלחוטיות - שילוב מנצח

יתרונותיו של אימון היט HIIT

← הישן ביותר החדש ביותר →

0 תגובות

השאירו תגובה

שימו לב, התגובות חייבות באישור לפני פרסום